Niki

2010.03.05. 22:21

Ma itt volt Niki és nagyon jó volt :) Azt hiszem tényleg nagyon szeretem. Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire ragaszkodni fogok valakihez. Mondjuk az utóbbi időben voltak hullámvölgyek, de meg merem kockáztatni, sőt biztos, hogy azóta még jobban szeretem. Nagyon örülük, hogy végre van valaki aki átölel és szeret. Talán főleg azért, mert itthon nem sok ilyet kapok, meg most már akkor se kéne ha adnának, szóval nem túl jó a helyzet.
Régen midndig azt mondtam hogy a szerelem nem létezik és ez csak egy modern urban legend, hogy szertsz valakit, és húú... pedig de. Van ilyen. Andinak üzenem, hogy továbbra sem tervezek esküvőt, mindezen meggyőződésem ellenére sem.
Szóval azt hiszem tényleg boldog vagyok.
Nagyon fura azt érezni, hogy hiányzik valaki. Úgy értem az embernek hiányzik valaki persze, de nem így. Már akkor kész vagyok, mikor hazaindul, pedig akkor még itt van velem. Vagy csak ha elmegy az 5 méteres körzetemből, de lehet hogy ez csak 3 méter..
Legszívesebben mindig Vele lennék.

Azt hiszem lassan kifolyunk a küszöb alatt, megyek inkább privát blogon folytatom...

Szerző: weinie4

1 komment

Címkék: niki

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr571994813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2010.03.05. 22:59:04

A sok nyál ráfolyt a monitoromra, de örülök, hogy már pozitívabban gondolkodsz ebben a témában! :)
süti beállítások módosítása