Laza szombat

2010.02.28. 11:48

A péntek este után nem is nagyon bánom, hogy nem volt tegnap este semmi. Andi jött át, vele jó volt mrá dumálni picit. Mostanában nem találkozunk annyit sulin kívül mint szeretnénk, mert neki is van épp elég programja, meg nekem is. Jól kibezséltünk mindent, meg meggyőztük, hogy a kaszinótojásban tényleg nincs hús.
Este úgy volt, hogy majd lesz nagy workshopos dolog, mert már múlt héten se jött össze, vagyis "csak" Adéllal tudtam találkozni. Szóval úgy volt, hogy majd most jön mindenki, és majd húde jó lesz, de aztán senki nem ért rá. Sophie kint felejtődött Péren, Martin-Gréta nem ért rá sajnos, Adél meg szintén elfoglalt volt, szóval semmi téma.
MÉg facebookoltam, meg felraktam a képeket és mentem szunyálni.  Most még jövök egy "reblog if" packal aztán szerintem majd csak este jövök újabb cuccokkal.

Szerző: weinie4

1 komment

Címkék: andi bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr61995409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2010.02.28. 15:27:21

Balázsnak sok szeretettel: http://www.youtube.com/watch?v=E4GhMYxE2Lc&feature=channel ;)
süti beállítások módosítása