Today :: 2010 02 23

2010.02.23. 18:12

A mai nap elég vicce volt. Bár mások talán nem egészen így fogalmaznának. Már reggel el lett kurva a nap, mert 6:00 klés helyett csak 6:45 kor keltem, azóta se értem miért..? Úgy terveztem, hogy még zuhanyzok, meg hajatmosok, meg ilyenek de mivel konkrétan akkor keltem, mikor indulnom kellett volna (nulladik óra) ezért csak beszórtam mindent a táskába.
Mondjuk szagom nem volt mert elötte este fürödtem, de hajat azért már akartam mosni. Na mind1, végre beérek, sietek mint állat, erre látom hogy offő is éppen hogy csak ballag fel.. na bazz, erre volt a nagy sietség..
Matek: tz írás, gondoltam, majd jol meggyőzöm hogy én ugyan már had ne írjak erre még mielött akármit mondtam volna: te is írod velük. Fasza. 8 óráról hiányoztam csak végülis.. Nevemet felirtam aztán volt kb szabad fél órám. :D Óra végén mondta, hogy azért majd én felelhetek.
A többi az semmi.
Itthon kaja, alvás. Most itt tartunk.

Szerző: weinie4

2 komment

Címkék: today

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr511995386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sr Racing* 2010.02.23. 21:39:16

éljenek a kedd reggelek :D szerintem nem számít ha itt lettél volna matekon akkor is hasonló eredményt értél volna el :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.02.23. 21:40:45

hát mondjuk ahogy doga közbe körbenéztem :D mindenkinek elég reménytelen arca volt :D
süti beállítások módosítása