Rómer

2010.02.20. 18:07

Remélem ma sikeresebb lesz azért a dolog, mint mondjuk tegnap volt. Elvielg leszünk egy páran. Adél tuti jön, Vandának is szóltam aztán hogy el si érte e hozzá az más kérdés. Talán Zsófi is jön bár ő másnapos vagy mi, de azt mondta, hogy 8tól talán jön. Ja meg a másik biztos emberünk Szami. Szóval talán jó lesz.
Már jó lesz kezdeni valamit magammal, mert a tegnapi nap nem sokat dobott a lelki világomon, szóval mára kell valami komolyabb dopping, valami szocializálódás mert nem lesz ez így jó.
Főleg azért, mert itthon sincs semmi biztató. Eddgi apu normális volt, de ma nem tom mi baja volt. Egész délelött csapkodott, meg becsapta az ajtót, meg elvonult mindig. Nem értettem hogy mi baja van. Anyám meg egyébként is aról híres hogy sokat fogallkozik velünk, úgyhogy délelött úgy éreztem hogy a mi kis koalíciónk apuval is felszakadófélben van, de aztán délutánra meggondolta magát és azóta itt bent ül nálam és készségesen azt a zenét hallgatja amit én is, ami nagy szó mert azért néha linkin parkkal próbára teszem az idegeit, de a lába csak úgy jár az ütemre a padlón.
Még egy órát kell itthon elszenvednem és mehetek Rómerbe. Már csak azt nem tudom, hogy laptopot vigyek e, mert ahogy ismerem a többieket ugyis az lesz a vége, hogy mindenki kockulni fog és akkor meg én mit csinálok ott majd?
Szami azt mondta, hogy intéz majd nekem ilyen Alternatívás plakátot, sőt majd szerintem suliba is elnyomok párat, majd beszélek vele.
Apropó alternatíva. Aki spanom facebookon annak mondom, hogy ajánlottam ilyen rajongói klubbot nektek (mindenkinek). Ilyen alternatívás. Olvasátok alterblogot is mert elég jó cikkek szoktak kint lenni, meg ugye elég sok győr-témájú van, szóval lehet is bátran hozzászólni.
Most valami nagy tarolásra készül Martin szóval figyeljetek majd :)
Azt hiszem ennyi a nagy mai történés. Most találtam zenét, történetesen Massive Attack-ot, amiről én eddig csak azt tudtam, hogy a dr. house zenéjét ők csinálták - ami egyébként szerintem egy fos, akármennyire is szeretem house bácsit - és most meg kiderült, hogy ők nem csak olyat tudnak ám, hanem jó zenéjük is van, csak azt meg rejtegetik a kis cselesek. Szóval ma még lehet hogy jön zene is.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr821995373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása