Iluv Győr

2010.02.20. 14:43

Pár napja indult ez a blog és már most nagyon nagy sikernek örvend. Igaziból valahol én is örülök neki, mert végre egy hely ami az én, na és persze a picit is gondolkodó emberek véleményét hangoztatja.
Aki még nem ismeri annak mondom, hogy a blog győri partiarcokat rak ki és lassan olyan sikerrel, hogy a napiszar.com - összekaphatják magukat.

A készítők arra próbálják felhívni a figyelmet, hogy a sok műmacsó és partiribanc nem ide való, és nem is szeretjük őket, szóval ha nem akarnak közröhely tárgyává válni, akkor változtassanak magukon, mert ez gáz.
Rengeteg kép megy ki az oldalra, napi 30-40 szerintem simán, szóval lehet válogatni bőven. Külön érdekes, hogy az emberek felét még ismeri is látásból az ember. Nagyon jól kiemeli a lényeget, de kár is lenne itt akármilyen professzionlis elemzésekbe belemenni, a lényeg a raj csávók és sexy cicababák és a celeb koppintások fikázása, ahogy lehet.
Mondjuk néha találunk olyat is, ami nem hiszem hogy bárkinek bökné a csőrét, mert helyes lányok, vagy épp normális arcokat is láttam már pár képen, de tény hogy a képek 95% real, és igazi parti-rajok vannak rajta. - partirajok vannak rajta.. érted.. rajta a rajok.. haha.. - szar poénnak is egy a vége:

Checkoljátok az oldalt ;) Katt a képre!

 

Szerző: weinie4

6 komment

Címkék: fashion balhé

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr901995371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2010.02.20. 16:44:08

kiraktak pár rajt, néhány tajparasztot meg egy rakás izetlent, ribancot.. de ez mért jó? "A készítők arra próbálják felhívni a figyelmet, hogy a sok műmacsó és partiribanc nem ide való," - na azt meg nagyon nem éreztem hogy arra kéne felhívja a figyelmet... jó értemén.. meg tényleg rühelleni való nyomorékok de továbbra sem értem hogy ez mért jó.. (kb napiszarral is így vagyok.. mondjuk azt is csak addig látogattam amig a fasz/négyzetcenti arány túllépte az ingerküszöbömet..)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.02.20. 17:02:57

úgy értem hogy azért jó mert ha tré lesz így kinézni, úgy értem ha mindneki felkerül ide, akkor csak lesz valami változás.

Gerely 2010.02.20. 20:34:58

napiszar hatására lett változás?

attis 2010.02.21. 09:40:06

bulb =) =( :| :X

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.02.22. 16:45:36

hát aki kikerült napiszarra az pl biztos egy életre megjegyzi

Gerely 2010.02.22. 17:19:01

vagy ír egy keménykedős mailt és veri a nyálát és azt hiszi hogy húdegecijó..
süti beállítások módosítása