Mai progi

2010.02.19. 09:21

Ma elég mozgalmas napom lesz már csak azt kell kitalálnom hogy az utvonalon hol vannak nyilvános vécék ha gond lenne. Már egyébként jobban vagyok - soha nem gondoltam volna hogy valaha akkora mosollyal távozok egy mellékhelységből, mint ma reggel - de sose lehet tudni. Szóval ma vigyáznom kell a piákkal, szerintem csak melegszendvicsen fogok élni kb.

A mai program úgy néz ki, hogy elvileg mennem kell Lidl be mert ott van nagyon akciós mosopór és mivel jelenleg én vagyok az ügyeletes itthon ülő, ezzért az én feladatom lenne beszerezni, de az az igazság, hogy kurvára semmi kedvem nincs kibringázni az aluljáróhoz és elhozni 9kg mosóport. Főleg mert múlt héten vettünk - vettem - másik 8 at. És még a mostaniból is van, szóval a jelenleg itthon fellelhető mosópor mennyiség tuti elég az elkövetkezendő 1 évre és most meg még vegyek 9kg ot.. Aha.

Utánna megyek mamához ebédelni. Már nagyon várom mert a tegnapi szendvicsemet leszámítva nem volt semmi rendes kajám. De az meg annyira jól sikerült, hogy mindjárt megyek megint boltba és megint veszek finomságokat. Szóval megyek mamához és teleeszem magam.

4 től megyek Vendelinbe mert Andival talákozom. Jó lesz már Andival és beszélni kicsit. Nem is tudom mikor beszéltem vele így kettesben.? Aztán 6 tól meg ott lesz ilyen mókázás, jönnek páran és elhatárotuk Csillával hogy online közvetítjük az egészet. Ő fotóz én meg dobom ki kommentárral a blogra, szóval dután 6 körül készüljetek fel a fényképáradatra.
Utána elvileg Adéllal is találkozom még de ez még abszolút nem fix, szóval majd alakul.

Hirtelen ennyi, majd jövök még mert van képem, meg reklámom, meg webart, meg ilyenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr821995362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása