Mai progi

2010.02.14. 01:55

Pontosabban a tegnapi. Kell írnom vaalmit, mert pöttyet ideges vagyok. Ma rögtönzött megbezsélés után kitaláltuk, hogy megyünk Rómerbe filmezni és majd jól bemutatom egymásnak Adélt meg Bojeket, mire Bojek közölte velem hogy ők már ismerik egymást.
Amúgy a Köntörfalakat néztük, lejjebb van írás is róla, de holnap még szerintem írok még valamit. Adél megjött a film után és mivel nem akartunk a Rómerbe menni elindultunk a "Vendi"-be, de Adél inkább a Bohém tanyát javasolta. Úgy tűnt hogy nem lesz helyünk, de az egyik félreeső sarokban mégis találtunk. Elég sokat ebszélgettünk és megint sok jót hallottam. Picit mondjuk fura volt, mert én mint zöldfülű sok témához egyszerűen nem tudtam hozzászólni, úgyhogy ha valami ismerős teületre keveredtünk igyekeztem én is csatlakozni. Igaziból nem bántam hogy keveset szólta hozzá, mert közbe meg azért sok okosat hallottam és picit megint lehetet dolgokat átértékelni. Na meg Adélt még nem ismertem/ismerem annyira és ez a pár óra duma azért sokat dobott ezen.
A duma után 12 körül elindultunk hazafelé aztán végülis Adél a városháza felé vette az irányt, mi meg Bojekkel megindultunk Révfalu felé. Mikor már a híd innenső felén jártunk kiderült, hogy Bojek nem találja a mobilját. Go vissza, no para, rexona. 10 perc séta, vissza Bohémba, mibilcsörget: halk csöngés. Már néztük az embereket, hogy ki tette el, de nem volt semmi gyanús mozgás, mire észrevettük hogy a pult alatt volt. Gondolom kiesett Bojek zsebéből fizetésnél.
-szereksztve-

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr131995339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása