5913

2010.02.14. 17:41

Ma egy csomó mindenről gondolkoztam és igaziból elegem van elég sok mindenből - lényegében mindazond olgokból amikről elgondolkoztam.
Van egy családom, ami mindig a másikat okolja - köztük én is - de én már ki akarok szállni ebből az egészből. Anyám is bazz szidja az anyját - mamám- és mikor meg nála vagyunk akkor meg megy a nyali és akármit mond, akkor helyesel. Most ez a workshoppos dolog is: mama nagy ellenzője volt, mert ezzel nem mész semmire az életben, meg biztos a komunisták szervezik, meg mit tudom én - ilyen elbaszott echotévés indokokkal jött, meg hogy ő hallota ám a rádióban, meg nem véletlen nem támogatta ám a Borkai tavaly meg idén se.
Minden szarba a politikát látja, és már masszívan elegem van belőle, hogy akármi nem tetszik neki akkor most ez biztos fidesz ellenes és ne menjek oda. A kedvenc az továbbra is az, hogy délután 5 után ne menjek szórakozni, mert sötét van és szervkereskedelem és erről is csak a Gyurcsán meg  a Bajnai tehet, de bezzeg ha jön majd az Orbán az majd rendet tesz. Uncsi.
A másik új heppje most az hogy rájött hogy én masszívan ateista vagyok, és hogy ez micsoda dolog, és már mondta anyámnak hogy ez ellen valamit tenni kell, de gyorsan mert eltorzul  a világképem. Tudnám ajánlani mamának a Tóta W. Árpád - Isten fasza  írását. Nem tudom mit szólna hozzá :D De lehet hogy helyben meghalna szívrohamban.  Szóval ha ezentúl nem leszek vasárnap dután akkor misén vagyok.
Aztán meg itt vannak az egyéb gondjaim amiket csak privát blogra nyomok fel, mert olvassa a kedves hölgy is.

p/389339301/tumblr_kxui1pbKBj1qavkyi

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr781995343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.02.15. 16:46:31

szerintem zseniális :D

Gerely 2010.02.15. 16:46:41

szeritnem mamádat valami súlyos attrocitás érhette a kommancs korban azért ennyire narancsmániás :D az isten faszán meg besírtam :D:D
süti beállítások módosítása