Review :: Jedlikbál

2010.02.13. 13:17

Sajnálom hogy a napokban nem voltam olyan aktív mint szoktam, de ahogy láthattátok volt mit csinálnom.
Tegnap miután hazakeveredtem workshopról úgy 4 körül, akkor sem ált le az élet - de fura lett ez a mondat. Rögtön hívtam Nikit hogy most akkor hogy lesz az este, emrt ugye megyünk Jedlikbálba.
Hozzá kell tennem, hogy már aznap se volt kedvem menni, ez pedig estére csak fokozódott, hogy tudtam hogy az összes friss barát ott van Rómerben míg én Mr. Fasszal zenélek és figyelem hogy a népek hogy hányják tele a Jedlik tesitermét.
Nade! Ne vágjunk bele ilyen gyorsan.
Niki kb 7 felé jött asszem, szóval még volt itthon két óránk amit főleg kockaságunk továbbfejlesztésére használtunk fel - ertsd: a "Fácsén" (Facebook) farmvilleztünk, ismerősöket néztünk és Magyar Narancsos ajándékbögrék hülye szlogenjein röhögtünk.
Kb 8:30 kor nekiálltunk szedelődzködni, hogy aztán Páleszékkal találkozzunk a szökőkútnál. Közbe még Adéllal is összefutottunk - ez még inkább beárnyékolta az estet: Adél a Rómerbe ment vissza.. Fail..
A Jedlik elött már nagy sor állt és persze az összes csillagfülű juhász, kurvamenő vagyok mert pörgős övem van, és kurvasexy vagyok mert a fél picsám és csöcsöm kilóg a -10 fokba csaj ott állt már és azon vitáztak a biztonságiakkal, hogy vajon hova lehetne elrejteni a 2 literes borosüveget meg a whikyt, mert ugye azt nem lehet bevinni.
Ja és persze voltak a szokásos bliccelők is:
- Jegyed van?
- Most raktam el a zsebembe, hadd ne vegyem már elő..
- Nekem kurvamindegy de a szervezők bent ugyis elkérik..
(kis hatásszünet)
- Jaj nem találom a zsebembe se.. had menjek már be.. Tényleg van jegyem, csak elraktam, és nincs nálam pénz másikra..

Bent se volt sokkal jobb a helyzet. Sajnálom hogy ezt kell mondanom, Jedlikes létemre de nem az én világom, és valljuk be a tesiterem nem ennyi emberre van kitalálva. Nem is az alapterület mérete, hanem a közlekedők mérete nem megfelelő, példának okáért a lépcsők.. Mindegyik kb 1,2m széles és ha egy csűrhe megindul tuti hogy betelik/bedugul 2 perc alatt.
Nikivel megbeszéltük, hogy 12 kor találkozó az első emeleti büfénél, és majd meglátjuk hogy meddig maradunk. Nagyon nem tudtam mit kezdeni magammal a sok menő arc között. Hiába nem ittam semmit a tucc tucc dübörgésétől és rezonanciájától simán hányingerem volt. Próbáltam nyugis helyet keresni, ahol esetleg egy haver társaságában le lehetne űlni, de mondanom sem kell, hogy ilyen hely nem volt.
Rögtönzött megoldásként beálltam a büfébe Zsófi és Nemes mellé akiket Erika barátja, Patrik segítette ki mint külsős. Gondolom ő is úgy volt mint én. Elöször csak tébláboltam, de aztán én is belejöttem a büfézésbe és már egész jó részidők alatt sikerült 3*2dl kitöltenem 4 szer.
Hozzá kell tenni, hogy elég vicces volt mert rengeteg vicces arc jött a büféhez. A legtöbb szimplán bealapozva próbált tőlünk akármilyen a betűs piát venni (alkohol) de persze tiltott volt. Ez persze senkinek nem okozott gondot, mert aki nem alapozott az a kabátja alatt simán becsempészett akármit.
Aki még balfasz is volt mellé, attól meg elvették a tanárok.  Ricsi bácsi kurva nagyokat alakított piaelkobzásban.
A másik véglet az volt, aki már nem hogy belapozva jött, hanem konkrétan matt részegen. A lányok a belső pisi-cigi udvaron konkrétan estek keltek a latyakban - a fiúkat sem kellett félteni.
Egy srác konkrétan annyira tele volt hogy az arca zöld volt. Nem úgy értem, hogy rosszul nézett ki, hanem hogy kajakra zöld volt. Kb ilyen. Petike persze ott volt, ahol a szükség és a kék nejlon zsákkal felszerelt kukájával meghánytatta azokat, akiknek szüksége volt rá. :D Ja és volt gyengélkedő is, ismertebb nevén a hánytató szoba, ahol vödrökkel felvértezve várták a mattos bulizókat.

A buli 11 körül pihent meg egy kicsit, gondolom azok miatt akik áltlaános iskolások voltak még és utsó buszal menni kellett, mert lőtték a pizsit. Elé vicces volt ilyen embereket gyerekeket látni  mintáraborotvált fejükkel és a legújabb retró farmerjükkel  - na és persze a konzerv cipő sem hiányozhatott, met ugye nyári időben az a legjobb.

Én nem sokat hallottam a zenéből - ez volt ugye a cél - de a népek azt mondták, akik jöttek a büfébe, hogy a Kuki bácsi nem nagyon "csapatta", mert a Danceland Team simán alázta őt.

Láttuk az igazgatót, ami kurvameglepő volt na. A sok félrészeg támolygó díszbuzi között megjelent egy öltönyös, köpcös alak és becsmérlően tekintett mindnekire. Elég vicces volt. Szerinem nekem még örült is a sok ember között mert rajtam kultúra nyomait lehetett fellelni - ing, nyakkendő, nem converse.

Kb fél egykor léptünk le, de akkor még nagyban zajlott a buli. Elvileg 1 kor volt kapuzárta, de nem nagyon látszott a népen, hogy fél óra múva menne.
Örültem hogy hazaértem. Tényleg. Nem az én világom na. Ez most megint egy elég szubjektív vélemény lett, de aki tud bármi pozitívat felhozni azon kívül hogy jó hely volt a részegedésre és a részegeken röhögésre az bátran írja.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr951995335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2010.02.13. 14:59:10

Mi is voltunk arra, de nem mentünk be. Arra készültem, hogy mikor a biztonsági őr kinyitja az ajtót, hogy beengedjen pár embert, a tömeg fölött egy keményregyúrtat beküldök, de aztán Adél lebeszélt róla. (az első terv az volt, hogy a táskájába beviszünk két három hógolyót és fentről dobálózunk, ezt redukáltuk a kintről befelére aztán a semmire) Hátsókapunál állt egy pár kemény gyerek, kb 3an, de össz korban akk is mi nyertünk volna ketten. Szemüveges 160cm, haján most volt először zselé sztem, betűrt ing telefonál: Nem érdekel! Hozzál piát de kva gyorsan, mert nekünk nem adják ki! Siess mert anyám jön értem 10re!

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.02.13. 15:25:48

lol :D az utolsó két sorod is tökéletes lett volna jedlikbál jellemjézsre.

Gerely 2010.02.13. 15:49:14

:D ez de kemény :D:D a zöldarcu szerintem készült rá mer még a poloja is zöld csikos volt.. ment az arcához :D

Csilla 2010.02.15. 21:36:58

Megérkeztünk, aztán egy srác: "Sziasztok lányok, mindjárt hányok". Na mondom, jól kezdődik. :D
süti beállítások módosítása