Rating :: Lost 6x01-02

2010.02.03. 20:24

Nahát kérem ez is megvolt. Nincs spoiler, olvashatjátok.. Igaziból csalódott vagyok, mert azt hittem, hogy majd az első részben válaszolnak pár kérdést, főleg azért mert rengetegre kell így is válaszolni, és azt hittem, hogy minden percet ki fognak használni, ehhez képest csak újabb kérdéseket vetettek fel.
A Jacob szálon történt némi előrelépés, most már kezd körvonalazódni, hogy ki is Jacob ellenfele, de semmi konkrétum.
Fura volt látni a régi szereplőket is, pl Boone-t és látni Locke új énjét.
A történet igaziból azért zseniális ezek ellenére is, mert pontosan tudjuk már most, hogy mi lesz az évad vége, csak azt nem tudjuk, hogy hogy jutunk el odáig.
Ja megoldások: a fekete füstre némi megoldást kaptunk, de remélem, hogy ennyivel nem intézik el, mert nem vagyok elégedett a jelenlegi magyarázattal.
Aki már látta, az közbe nyomathatja az észrevételeket, meg egyebeket kommentbe. Ikrény barátunk biztosan ír majd valami konkrétabbat, figyeljétek nála is a blogot.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr551995438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2010.02.03. 20:21:16

Készülj, mert nálam nem úszod meg az elemzést pár sorban :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.02.03. 20:28:55

valahogy éreztem :D
süti beállítások módosítása