Óvoda

2010.02.03. 22:12

Nagyon meglepődtem a napokban, ugyanis történt, hogy nekem volt még egy nagy szerelmem óvodában, és hát az ahogy szokott lenni, én is abba a lányba voltam szerelmes mint mindenki más, szóval nem sok esélyem volt.
Katával már megbeszéltük, hogy ez azért van így mert ovisnak balfasz voltam, most meg adonisz vagyok. (pontosítok: én kijelentettem, hogy így van)
Nade nem ez a lényeg!
Hanem, hogy tökre meglepődtem, hogy megtalált. Ja hogy a lényeget hagytam ki az első mondatból: belejelölt iwiw en. Gondolom a "varázslatos kit ismerhetek gomb" útján talált rám, de ez most mind1.
Szóval ilyen is van. Kérdeztem, hogy kivel tartja a kapcsolatot oviból és kurvára megdöbbentem, mert felsorolt kb 8-10 nevet, olyan jelzővel hogy "csak velük", de ez hagyján, olyan neveket írt, amikről azt se tudtam, hogy volt ilyen nevű ovis társam. Viszont megnéztem a listán lévőket iwiwen és bazz elég fullos csajok is vannak köztük. Nem értem, hogy miért nem tűntek fel oviban.
Késő bánat.
Ja és ma Niki azt mondta, hogy nem valentin napozunk, de mondtam neki, hogy már megvettem neki a pónit. Akinek kell eladó póni az írjon.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr171995442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása