Today :: 2010 02 02

2010.02.02. 20:40

Február van, ami azért jó mert 28 napos. Igaziból más értelme nincs, de ennyivel is közelebb vannak a szünetek.
Ma nem volt semmi érdekes. Közgázból irtunk.. Nagy kaland, ugyan az mint pénzügy, vagyis majdnem. Írtam másfél oldalt apró betűkkel szerintem nagy baj nem lehet.
Itthon semmi téma (réma).
Jelenleg irodalmat kéne tanulnom, mert holnap nagy felelés lesz, de semmi kedvem hozzá. Igaziból még unatkozom is, de az irodalomhoz semmi kedvem.
Viszont elkezdtem feltölteni képeket megint stronára mert egy ideje nem volt időm rá, de most meg nem tudok mit kezdeni magammal, szóval most mennek felfelé a képek.
Még egy zenével jövök, aztán szerintem mára ennyi. Korán fekszem, fáradt vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr381995434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása