Today :: 2010 01 29

2010.01.29. 23:31

Ma azt vettem észre hogy egyre gyorsabban telik az idő. Úgy értem, hogy tök gyorsan eltelnek a hetek. Ez azt jelenti hogy öregszem? A mamám szokott mindig ilyeneket mondani. Lehet hogy lassítani kéne.
Suliba ma semmi téma. Itthon pihenő, ja meg voltam mamánál.
Úgy volt hogy megyek Nikihez is de aztán nem úgy alakult. Remélem hétvégén még összejön a találkozó. Már hiányzik :(
Nadehanemámberkülönbenis: ma volt itt Balage, meg végül még Bori is idekeveredett egy hirtelen ötlettől vezérelve. Jó volt dumálni. Pipáztunk is, de a kurva cocobricko baszik jó lenni, úgy kivágom mint a szart. Azt hiszem ennyi a mai nap tanulsága.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr131995024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boooo 2010.01.30. 12:25:45

gonoszak... 27kor hívtatok :D és 40re kellett készen lennem :O .. pizsamába voltam és kócosan ültem a gép előtt. de sebaj rekord volt green :X
süti beállítások módosítása