Már 4 napja minden nap megnéztem belőle 10 percet, de az istennek se akart vége lenni. Reméltem hogy valami jó film lesz, már csak Johnny miatt is, de igaziból nem volt nagy eresztés.
A legfurább az egészben az volt, hogy a kamerák mintha sima kéziek lettek volna, és mintha a vágásokkal is spóroltak volna. A film közben az az érzése az embernek, hogy valaki egy korrekt díszlet előtt felvett egy filmet egy sima kézi kamerával. Szóval érdekes volt.
Maga a történet jó volt, és ez a 20 as 30as évek feelingje igen komoly lehetett volna, ha lett volna valami csattanó. A film lezárásának valami durva dolgot vártam, vagy fordulatot, de nem nagyon volt semmi. Vége lett és kész. Marion Cottilard továbbra is egy tündér, múzsa, ahogy tetszik, de ez a film nem lett túl erős na.
Ilyen nagy nevek után mint Marion Cottilard, Johnny Depp és Christian Bale azt vártam volna, hogy egy igazán ütős mozit láthatunk de egy középkategóriás befejezetlen film lett a vége.
Nem rossz, tehát nincs semmi baja igaziból a filmnek, de elvártam volna, hogy maffizós film révén legyen benne fordulat, vagy pár ütős jelenet, de nem.
Filmbuziról idéznék:

Valószínűleg túl nagy elvárásokkal érkeztem a filmre, eleve szeretem az 1930-as évek Chicagoját, a korabeli ruhákat, zenéket, atmoszférát, gengszterfilm-hangulatot, részben ismertem John Dillinger bankrabló valódi történetét, imádom Johnny Depp-et, a karakterposzterek gyönyörűek voltak, a rendező Michael Mann pedig olyan filmeket jegyez, mint a Heat vagy a Collateral, ami szintén bizakodásra adott okot. Úgyhogy azóta várom a filmet, amióta először hallottam róla. És nem volt végülis kifejezetten rossz film, csak olyan semmilyen. Unalmas.

Szóval rating nálam 5/10.
Aki kíváncsi a filmbuzis ratingre, az itt meglesheti . Az kicsit bővebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr1001995023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása