Kérdéssor

2010.01.21. 11:12

Ha van kedvetek küldjétek vissza mailben, vagy akár kommentben, de az talán kicsit hosszú lenne, inkább mail. ( weinie4.gmail.com )
 
1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
Tegnap este az utcán.
2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
Igen
3. Bealszol a tévé előtt?
Rendszeresen elalszok a szar filmek elött..
4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
Párszor már előfordult
5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
Soha nem voltam még ilyenen, de nem is érzem hiányát. Így is mondok épp elég hülyeséget.
6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
Rendszerint káros szenvedélyről, vagy nőkről volt szó.
7. Gyorsan gépelsz?
Mostanában igen. Kocka lettem, már a billentyűzetet se nézem.
8. Félsz a sötétben?
Csak ha sokan jönnek szembe.
9. Most van valaki, aki tetszik?
:)
10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
Mert több kapcsolatom is volt egyhuzamban...


11. Szerencseszámod?
4, szerintem nem vitás. (ezt írta akitől nyúltam a kérdéssort: 4,8,15,16,23,42)
12. Nyertél már lottón?
Aha, többször is. Tapasztalatot.
13. Most iszol valamit?
Piroska fekete ribizli szörp, iceteás üvegben.
14. Okosnak tartod magad?
Inkább érett gondolkodású.. A lexikális tudásom lehetne több is.
15. Ettél valaha bogarat?
Még lányok belső combjáról is.
16. Most van valaki, aki hiányzik?
Van.
17. Mit kérsz karácsonyra?
Egy szalvétatartót a sószóró és a borsszóró mellé..
18. Ismered a muffinembert?
wtf?
19. Beszélsz álmodban?
"american style"
20. Emlékszel az első csókodra?
Mindenki emlékszik. Ovodás voltam, de rendes nyelves volt. Ami viszont rendes kapcsolatból első az Duna parton volt egy szőke lánnyal. Azóta nem szeretem a szőkéket. 
21. Reptettél valaha sárkányt?
Többször is akartam, de mindig túl nehézre építettem és rendszerint csak lefelé repültek.
22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
Szeirintem Balaton volt nyáron.
23. Sikeresnek tartod magad?
A sikeres talán erős.. inkább mázlista.
24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
Tökmindegy mert augusztus óta nincs rajta pénz..
25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
A hímtagját már többször is kölcsönadtam volna mások seggébe.
26. Mik a terveid holnapra?
Későn kelés, reggeli, film, farmville, este koncert.
27. Mit csináltál múlt hétvégén?
Nővéremmel bandáztam.
28. Most hiányzik a suli?
Megdöbbentő módon igen. Egész nap itthon ülök.
29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
Tegnap este (többen is :X )
30. Szeretsz szingli lenni?
Szingli nem, de a kedves ismerősöket szeretjük.
31. Szereted a szobádat?
Ki se mozdulok, csak kajáért, meg ha "sürgős dolgom van"
32. Ki a hősöd?
Naponta változik, most éppen Manhattan George.
33. Lógtál valaha a suliból?
Most is azt csinálom egyesek szerint.
34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
Iszok, eszek, bolt, film, aratok.
35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
x eleme U / anyu.
36. Mi a kedvenc ételed?
Túróscsusza rulz!
37. Ettél valaha kutyakaját?
A szárazok rendszerint simán ehetők. Ropogós és ha elfogy a kaja a kiránduláson igen ideális tud lenni..
38. Őszinte ember vagy?
Hajlamos vagyok a tényeket úgy formálni, hogy számomra kedvezőek legyenek.
39. Szereted a ham&eggs-et?
Igazán finomat utoljára 5 éve ettem egy úszóházban. Senki nem tudta a nő után csinálni azóta.
40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
Karkötőm, öngyújtó, a teljes fogtérképem.
41. Van valamilyen sebhelyed?
A jobb mellbimbóm alatt van egy 9mm ütötte sebhely (tényleg).
42. Szereted az akciót, a pörgést?
Csak filmeken. Amúgy nyugis gyerek vagyok.
43. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
Jólfizetett újságíró, kritikus.
44. Mi a legnagyobb titkod?
Több is van. Ezért jó a privát blog.
45. Milyen gyakran telefonálsz?
Naponta egyszer.
46. Hiszel a szerelemben?
Sokáig nem hittem (közhely, de így van)
47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
Normális család, rendes anyagi háttér.
48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy pasin/nőn?
Hogy öltözik fel, ő mit néz meg rajtam, hogy viselkedik ha megnézik, cipő, ja nem mert a cipő a második.
49. Mikor sírtál utoljára?
Sírni nagyon régen. Könnyek voltak, mondjuk úgy június vége felé
50. Kit öleltél meg utoljára?
A barátnőmet.
51. Jól kijössz a családoddal?
Azt hiszem ha eddig olvastad már megválaszoltam..
52. Hol van a mobilod?
Foggalmam sincs.
53. Mit ettél utoljára?
Valami szalámis kenyeret majonézzel meg teával - sir morton earl grey  rulz.
54. Mi a kedvenc színed?
Fekete, sárga, narancssárga.
55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?
16 Blocks
56. Most milyen dalt hallgatsz?
Jelenleg semmit, jó hogy mondod.
57. Most mire vágysz?
Egy ölelés, sonkás majonézes sajtos uborkás szendvics, 5 ezer forint, és egy szivar.
58. Melyik a kedvenc kocsid?
Shelby GT 500 R '67 Fastback
59. Most nézel valamit a tévében?
Már jó ideje semmit nem nézek tévén.
60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
Nővéremmel.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr321994989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2010.01.21. 16:18:20

sir morton earl grey ez marhajóóó

bad girl 2010.01.26. 05:20:21

lányok belső combjáról bogarat enni???? :D fúúúj... :D
süti beállítások módosítása