DeepHills :: Moon OST

2010.01.11. 19:02

Igaziból már régóta megvan, de csak most jutottam el arra a szintre, hogy rendesen tudjam értékelni. Maga a zene elég érdekes. Mondhatnám azt is hogy felkavaró, mint ahogyan a film is az. Gondba is voltam, hogy az nem lenne hiteles/hihető, hogy a filmről is poszt meg a zenéről is, de ma láttam alterblogon, hogy ők is megnézték, és hát szinte azt írták le, amit én is akartam. A zene teljesen megy hozzá, bár az elején még nem tudjuk, hogy mit sejtet, és emiatt furának hathat ez az elvont "ufó zene". Kár is akármit hozzátenni, úgy gondolom a zene a filmmel teljes és fordítva. A zene nekem alapból is bejön, mondjuk nekem elég elvont ízlésem van, és szeretem az ilyen zenét, de mint mondtam a film még jobban kihozza a lényeget. Talán majd filmről is irkálok valamit, addig checkoljátok a fenti linket.

Tracklist:
01. Welcome to Lunar Industries
02. Two Weeks & Counting...
03. I'm Sam Bell
04. I'm Sam Bell, Too...
05. Memories (Someone We'll Never Know)
06. Are You Receiving?
07. Can't Get There from Here
08. "We're Not Programs, Gerty, We're People"
09. The Nursery
10. Sacrifice
11. We're Going Home
12. Welcome to Lunar Industries (Three Year Stretch....)


Genre: Minimalist, Scenic

http://www.myspace.com/clintmansell

http://www.imdb.com/title/tt1182345

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr411994960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása