Today :: 10 01 08

2010.01.08. 17:48

Ma nyugis napunk volt, nem volt semi új. Írtunk pénzügyből, és kurva fasza lett az az igazság. Aztán meg ma is volt index menza videó, amik tök érdekesek, de már én is unom, hogy minden nap új van. Úgy értem, hogy már tényleg agyfaszt kapok. :D Forgatták volna le egy filmbe mondjuk Supersize Me - The School Edition néven vagy mit tudom én.
Na mind1. Ma elvileg megyek Csillával bandázni, már kíváncsi leszek, mert nagyon rég találkoztunk. (júl 14). Elvileg biliárdozni megyünk, meg Rómerezni, de még nagyon kérdéses. Azt mondta, hogy felhív majd 4 körül, most 17:49 van és Csilla még sehol.. (egy betű: n )
Szal nem tudom, mikor leszek megint, úgy értem hogy ma, mert lehet hogy csak hajnalba esek vissza. Stronára meg raktam ki egy rakat képet szal nyomás checkolni!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr831994948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása