Robot kolibri 420M Ftból?

2010.01.03. 21:45

Itt a cikk, van hozzá kép is, olvasd el és gyere vissza.

Tök jó dolognak tartottam egészen addig, míg a  végére nem értem a cikknek. 420M bazmeg! Aztán mi ez? 4 darab sütőpapír, egy drót testnek (inkább üvegszál) egy elektronika, meg egy kis akksi. Nem hiszem el hogy ez 420M.
A fejlesztés az meg mi lehetett? A prof meg a 20 diákja bent ül egy teremben, és kísérletezik, hogy a 0,5 grammos vagy a 0,4 grammos aksi legyen rajta. A diákok nem hiszem hogy sokat látnak ebből a pénzből, a prof max 1-2 milliót. De azt is majd csak a szabadalom után.
Tényleg nem értem, hogy mire ment el ennyi pénz, de komolyan mondom, aki ad nekem 300M az kap ugyan ilyet kamerástól.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr601995561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2010.01.03. 21:55:55

Én is olvastam pont az előbb. Nem tudom elképzelni mi rajta a 420millió. Szerintem összehoztak két infot egybe: 420 milliót adtak rá a befektetők. :D Abból felépült egykét családi ház. a maradékból meg összehoztak vmit.

Bojek 2010.01.03. 22:05:42

Holnap átugrok, viszek csipet rossz hangkompresszorból, aztán megheggesztjük. Mitszósz?

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.01.03. 22:16:54

@Bojek:az nem jó.. nekünk is barlangba kell menni, mint ironman-be, csak akkor működik @Balage: igen, én is ezt gyanítom, hogy kapott az a részleg 420M pályázaton, vagy valami ilyesmi, és most meg összemosták a kétadatot..
süti beállítások módosítása