Western

2010.01.02. 21:27

Már régen írtam hogy mi is van velem, mert volt itt már mindenféle dolog az újévi fogadalomtól kezdve a nők gondolkodásáig minden, de én még nem voltam, szóval most én jövök.
Új hobbim van.
A dolog lényege hogy felveszem a western cowboy kalapom és leülök a gép elég és eszek. Mert kérem szilveszter óta ez megy.  Igaziból jól elvagyok. Apu már hülyének néz, amikor kalapban megyek jövök a házban, de valahogy nyugtatólag hat rám. Úgy érzem magam mint Doki a vissza jövőbe trilógiából, mikor a  vadnyugatra kerül.
Aztán meg van még icetám is. Ami azért jó mert így meg tudom enni azt a rengeteg sok chipset meg sütit ami itt maradt. Csak persze közbe összeszáradtak, de az iceteával fincsi. Csak ennek ugye következményei vannak. Mert amikor 3 napja csak chipset eszel iceteával meg virslivel az rendbe tudja tenni a gyomrod.
Meg filmeztem is.
Bojek ajánlott egy adag filmet, meg még töltöttem is le, ami nagy szó mert az elmúlt fél évben csak a dexter első évadot töltöttem le. Szóval újra a vadászmezőkön vagyok, most már csak ki kell írnom a filmeket. Az a baj, hogy nem tudok szanálni, már hogy ez nem is jó, mert most már csak jó filmek vannak a gépen. Még van 1db üres dvd, azt szerintem ma beáldozom 3-4 divxnek.
Meg egyre inkább kezdem magam átállítani egy másik időzónába. A napom úgy néz ki, hogy felkelek úgy 11-12 körül, ami nálam nagyon durva mert én 8-9 körül szoktam normálisan, és akkor utána reggeli, vagy valami ilyesmi, akkor utána megint elfexem, mondjuk 2 és 4 között, akkor utána megebédelek, és akkor beindul az élet. Film, net, msn, blog, facebook, twitter, tumblr, amit akarsz, és fent vagyok 4-5 ig. Tegnap (ma) majdnem 6 volt már mikor lefeküdtem.
Ma egész mozgalmas napom volt. Úgy értem hogy ha akár csak ide tekintek blogra, akkor is látom hogy volt miért felkelni. Meg most nem csak a gépre kell gondolni, nem vagyok ám akkora kocka mint hiszitek. (csak fele annyira - akkor az téglatest?)  
Szóval ma találtam zenét is, még érik, hogy deephillses e, vagy majd később, még nem tudom. Ma már volt deephills, ma többet nem kaptok.
Azt hiszem minden lényegeset elmondtam. Holnap jön Niki. Már várom. Szilveszter is jó volt de igaziból senkivel nem tudtam úgy törődni ahogy akartam. Andival is jó lett volna többet beszélni, Balázzsal is lett volna miről, Klaut meg már tök rég láttam, Nikivel meg beszélni is akartam, meg régen is láttam, meg amúgy is na! Csak úgy nem tudtam mindenkivel úgy foglalkozni, ahogy akartam, mert ott volt a 6 másik. Na mind1. A Nikis részét holnap bepótolom. A többiekkel késöbb számolok. <gonosz_kacaj>há-há-há</gonosz_kacaj>

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr971995549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása