Weinie vs. Ördög

Már én is várom.. :D

Design :: Words

2009.08.01. 21:59

Nagyon ötletes design, elméletileg még csak koncepció, de ha lesz/lenne (rá pénzem), akkor tuti vennék belőle mert kurva jol néz ki. A tovább után még képek, és jöhetnek a vélemények.

Bringa

2009.08.01. 21:23

Ma átjött Balage, hozott nekem új win-t, fel is pakoltuk, közbe duma meg ilyenek, de nem is ez a lényeg (mindenesetre köszönöm a wint még egyszer)
Lementünk garázsba is picit, beállítottuk az ő bringáját is meg az ennyémel is cihelődtünk egy sort, mert nekem meg 2szer is kilyukadt a kerekem, de aztán fogtam és egy másik bringából átraktam a belsőt a picsába, jól kibasztam a rendszerrel.
Elindultunk neki a városnak, néhol megálltunk nézelődni, pihenni, stb. Aztán elindultunk Balázsékhoz (cucc lerak, pisikocka dob, isz) Útközben találkoztunk Kaszával aki remek utitársunk maradt végig. Sőt megmutatott egy csomo fasza helyet, pl kimentünk a szabadhegyi tévétoronyhoz, kimentünk kismegyerre, loptunk barackot, almát, még kukoricát is majdnem, de az még éretlen volt, szóval 2 hét mulva megyünk és hozzuk a mozdíthatót.
Fasza volt. Már régi bringáztam ilyen jót. Csomó féle helyen voltunk. Földút, kavics, domb, lejtő, aszfalt, beton, fű, salak, minden féle.
Ja meg volt egy pali aki meg akart verni. Tök nyugisan gurulok a bicikliuton, és ott állt a közepén, szoval gondoltam a járda felé kanyarodok és akkor kikerülöm, erre az idióta ipse kifutott elém és nekiállt ott tellegetni, meg megcsapkodott a mobiltokjával.. Nem tom mi  a fasz baja volt neki.. tiszta psziho feje volt. Sikolyarcú köcsög! :D
Jót röhögtünk rajta.. :D

Playlist

2009.08.01. 13:57

Nem akartam egyenként betenni a számokat, mert agyfaszt kapott volna az olvasóközönség, szóval inkább bedobtam egy playerbe. Mostanában ilyen zenélős hangulatom van szóval nagy világmegváltó posztokat most ne várjatok tőlem.
Szóval itt a zene, hallgassátok, kommenteljétek (az utobbi időben komment téren elpunyadt a banda! Tessék összeszedni magatokat! :D )

Moby - Landing

2009.08.01. 13:31

Már elég régen hallottam, de most megtaláltam megint gépen és kedvet kaptam hozzá. Még a xXx ost-n volt rajta, ott hallottam először, azért is ilyen a klip (fanvid). Ajánlom mindenkinek. Dutáni ebédpihentetős nyugis zene :)

Cinky sznap

2009.08.01. 13:26

Tegnap a semmi közepéből Cinky egyszer csak felhív, hogy nincs e kedvem hirtelen hullámba menni, vagy valami mert összeülhetnénk. Nem volt egy nagy móka de talán pont ezért volt olyan jó. Csak Cinky, Bori Balage meg én voltunk. Megittunk egy sört, biliárdoztunk, dumáltunk. Tényleg jó volt.
Valahogy én is így tervezem, ha lesz sznapom. Nem akarok nagy felhajtást, majd felhívok pár embert, vagy előtte rájuk szólok, hogy igyunk megy egy sört, és szívjunk el egy szivart, aztán ennyi.
Lesz amugy valami összejövetel, de szerintem a tegnap este is nagyon sokat ért :)
Ma meg jön Balage, szóval már alig várom :)

Sziget Zeneakadémia edition

2009.08.01. 11:16

Cekának köszönjük a zenét. Magyar banda szal support!