Bringa

2009.08.01. 21:23

Ma átjött Balage, hozott nekem új win-t, fel is pakoltuk, közbe duma meg ilyenek, de nem is ez a lényeg (mindenesetre köszönöm a wint még egyszer)
Lementünk garázsba is picit, beállítottuk az ő bringáját is meg az ennyémel is cihelődtünk egy sort, mert nekem meg 2szer is kilyukadt a kerekem, de aztán fogtam és egy másik bringából átraktam a belsőt a picsába, jól kibasztam a rendszerrel.
Elindultunk neki a városnak, néhol megálltunk nézelődni, pihenni, stb. Aztán elindultunk Balázsékhoz (cucc lerak, pisikocka dob, isz) Útközben találkoztunk Kaszával aki remek utitársunk maradt végig. Sőt megmutatott egy csomo fasza helyet, pl kimentünk a szabadhegyi tévétoronyhoz, kimentünk kismegyerre, loptunk barackot, almát, még kukoricát is majdnem, de az még éretlen volt, szóval 2 hét mulva megyünk és hozzuk a mozdíthatót.
Fasza volt. Már régi bringáztam ilyen jót. Csomó féle helyen voltunk. Földút, kavics, domb, lejtő, aszfalt, beton, fű, salak, minden féle.
Ja meg volt egy pali aki meg akart verni. Tök nyugisan gurulok a bicikliuton, és ott állt a közepén, szoval gondoltam a járda felé kanyarodok és akkor kikerülöm, erre az idióta ipse kifutott elém és nekiállt ott tellegetni, meg megcsapkodott a mobiltokjával.. Nem tom mi  a fasz baja volt neki.. tiszta psziho feje volt. Sikolyarcú köcsög! :D
Jót röhögtünk rajta.. :D

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.