Tavasz

2009.12.30. 12:53

Kiálltam most a lépcsőre, mert mentem garázsba és igaziból tök tavaszi idő van. És azon gondolkoztam hogy de jó lesz már ha jön a tavasz, és süt a nap, aztán jött a bazi érzés, hogy mire várok  még, hiszen még január sincs.. Kicsit fura az ídő..
Úgyhogy inkább alszom egyet, mert tegnap megint fél 5 voltam fent, ami arra volt jó hogy a stronás blogra felpakoltam kb 100 képet, reblog, stb, neten keresgéltem, megint picit szerkesztettem html-t meg ilyenek.
Megyek nézek valami filmet, amin elalszom..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr211995524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása