Újra itt.

2009.12.27. 20:59

Na megint itt vagyok. Nagyjából utolértem magam, bár indexet, facebookot, iwiw et még nem néztem, szóval még fél óra lesz, mire egyben lesz a lemaradás.
Tudom ez sokaknak úgy tűnhet hogy függő vagyok, talán mert az is vagyok, de az ilyen információáradattal mindig úgy érzem, hogy ez egy plusz tudás. Jó persze a szó szoros értelmében a képek, meg a hülye videók neten nem feltétlen képezik a tudás magját, de rengeteg új dolgot lehet megtanulni belőlük. Pl mióta lakberendezős, meg ilyen ikea jellegű oldalakat is olvasok (rss) azóta konkrét elképzeléseim vannak a belsőépítészetről. Csak úgy mint a modern művészetekről is, legyen az zene, film, kép, rajz, vagy akármi.
Most hogy kimagyaráztam, hogy miért is vagyok ekkora nagy buci kocka, lépjünk tovább.
Ma voltak itt utoljára a nővéremék, vagyis úgy értem, hogy ez volt az utolsó nap, hogy itt voltak.  Nagyon jól elvoltunk. Imádom Juditot. Egész nap ment a hülyülés. Főztünk, takarítottunk, és persze ettünk egész nap, mert annyi süti volt (van) hogy minden étkezés után (reggeli, tízórai, ebéd, uzsi, vacsi, éjszakai vacsi) kellett egy kis sütit is nyomni az arcba. Szerintem 1-2 kilót tuti híztam, szóval holnaptól beindul az egyes harcos kiképzés.
Szerintem azzal kezdem, hogy dután megyünk Borihoz Nikivel, az jó kis bemelegítő séta lesz az esti sörözéshez :D Ami ugyan még nem fix, de találkozom elvileg Bojekkel.
Kicsit az ajándékokról. Hát megkaptam Andi ajándékát, és hát bazz, nem tudtam, hogy mit szóljak hozzá. Nagyon meglepődtem, főleg mert erre aztán nagyon nem számítottam. Egy japán táncoló egér. Nagyon pici, és nagyon aranyos, és pont olyan kajla mint a gazdája. A neve Folti lett, de Judittal csak Kicsi Csínónak hívjuk. :D
Dextereltünk is egy évadnyit, szal eltelt a hétvége. Jó buli volt.
Balázstól meg kaptam egy borotvahabot, mert szerinte az nem is ember, aki borotvahab nélkül borotválkozik. Rólam pedig tudni kell, hogy 17 éve a nélkül nyomom. Szóval most van borotvahab, ami azért jó mert durván sima lesz az arcom tőle, és már tegnap is, meg ma is borotválkoztam, mert ugye amíg volt borosta addig nem tűnt fel hogy mennyire bök, csak bökött és kész, de most meg, hogy sima, most meg egy nap után már bök és basztat. Ennek eredményeképp ma is megborotválkoztam. :D Most olyan finom és sima az arcom mint a babapopsi. És nem, nem utalás akart lenni hogy seggfej vagyok.. :D
Hirtelen kifogytam a mesélni valóból (igaziból éhes vagyok és kajálni akarok már, mert az utóbbi két órát gépeléssel töltöttem..)
Majd jövök..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr521995507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dawee. 2009.12.28. 00:32:31

Üdvözlünk. :P
süti beállítások módosítása