Karácsony

2009.12.24. 00:13

Ma már karácsony van, lévén hogy már elmúlt éjfél. Most keltem fel egy fél órája, mert gondoltam egyet és arra jöttem rá, hogy a nagy palit fogok én itt sietni a karácsonyozásban. Ma is fent leszek hajnal 2-3 ig, holnap alszok 9 ig és dután is aludni fogok, mert miért ne?
Legalább haladok megint egy kicsit a bloggal. Felkeltem és egy rakat üzenet fogadott. A fele mondjuk ilyen kamu üzi, ami pl iwiw körüzi, meg reblogos tumblr-ről, meg ilyenek, de volt egy kommentelő is, aki idetalált a tecktonikos posztra és ilyen értelmeset alkotott:
"=) gagyi az oldal ezek a leg csicskáb tck-sok fújjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj  =( gagyi egy oldal ám"
Képmutatás lenne letörölni, csak elkapott az ideg picit, már a today posztnál se voltam nagyon toppon, de ez még.. Na mind1 nem akarok belemenni, mert megint másfél oldal lenne a vége.
Amúgy meg Boldog karácsonyt mindenkinek.
Megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr231995493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen idegen 2009.12.24. 07:22:25

Boldog Karácsonyt mindenkinek :)
süti beállítások módosítása