Today :: 2009 12 20

2009.12.20. 15:18

Tegnap este ugye itt volt Cinky meg Bojek és tök jó volt a hangulat, és semmi kedvem nem volt a maradék cuccokat elpakolni, főleg, hogy ma még meg kellett cserélnem két szekrényt. Szóval mára maradt a nagyja a dolgoknak. Delött még rendezkedtünk, meg megcseréltük a két szekrényt amit mondtunk, aztn ebéd, aztán meg aludtam egy jót, most keltem fel (nem is igaz, mert már fél órája fent vagyok, és már raktam fel képeket stronára, meg facebookoltam is) és most jön majd az hogy a maradék szart még elpakolom..
Holnap megint suli, és megint semmi értelem nincs bemenni, mert 3 infón év közbe se csinálunk semmit, majd pont most fogunk..? Aztán nyelvtan.. azon is "sokat" szoktunk dolgozni. Törin talán még fogunk tanulni, de mostanában elég jó fej, még folyosón is spanoltunk vele, talán nem lesz tanulás. A maradék 2 angolon meg megint játék, mert ugye már 2 hete játszunk angolon..
Na mind1. Holnap valszeg megyünk fát venni is.
Majd még jövök, most nincs több infó.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr791995621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása