Napi rutin

2009.12.12. 23:11

Mivel már meséltem a Patrikos mókáról, most egy kis napi mit csináltam rovat. Igaziból pont ez a lényege, hogy semmit nem csináltam. Tegnap fent voltam fél 4 ig, megnéztem 2 filmet, meg minden szarsággal elment az időm, szóval reggel illett volna sokáig aludnom, de fél 9 kor már fent voltam. Ennek az lett az eredménye, hogy reggeli után beestem a szobámba, és egy 3. filmre elaludtam, ami egész jól sikerült, mert dután 4 kor sikerült újra magamhoz térni. Kis ebédpótlás, meg süti. Apuval dumáltam végig, aztán 6 körül nekiálltam összeszedni magam: még egy kis msn előtte, aztán zuhany, borotválkozás, hajszárítás, stb... Tipikus picsafolyamat. Gondoltam, hogy még beülök hullámba indulás előtt, de már nem volt rá sok időm, szal inkább szép lassan elindultam, találkoztam Chrissel mekinél aztán mentünk is a megbeszélt helyre. A többi a Patrikos posztból követhető..
Holnap találkozok Nikivel. Már nagyon várom. Egyre inkább érzem napközben is, hogy hiányzik. Ja és a legjobb, hogy végre socializálódunk. Konkrétabban: megyünk árkádba. Igaziból örülök neki, mert mindig itt vagyunk, ami nem baj, csak ugye már a filmezés se menő, mert mindig filmezünk és az összes A kategóriás filmet megnéztük már. Meg ugye ilyen hidegbe nem nagyon mászkál az ember sehova, mert egyszerűen hideg van. De most megyünk árkádba, aztán majd jövünk vissza hozzánk.
Majd még egy forralt borozást kell beiktatni.
Most megyek, keresek valami érdemleges dolgot is ide, nem akarok szövegelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr991995583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása