Today :: 2009 12 10

2009.12.10. 17:09

Kurva fáradt vagyok.
Igaziból ezzel el is mondtam mindent szerintem, de azért kicsit kifejtem. Suliba is elég nyögve nyelősen teltek az órák, mondjuk mindegyik tűrhető volt, de jobb lett volna ha be se kell menni.
Aztán mentünk árkádba mert nadrágot akartam venni. Én hamar megvoltam, de aztán még körbenéztünk. A végeredmény 1db sárga statue of liberty poló, 1db zara jeans, és egy darab Neq Yorker-es felső Andinak.
Hazajöttem, bekajáltam, segítettem apunak, felhajtottam a farmerem, megvarrtam egy másikat, és most itt ülök. Gyanús hogy még 8 előtt ebből alvás lesz..
Zalán még jövök, mert van mit kitenni, csak feltölteni, meg belinkelni, meg ilyenek... szal nem sok energiám van hozzá..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr441995162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása