Review :: 2009 12 04 - Hullám

2009.12.05. 19:48

Tegnap megint voltunk hullámban. Ugyan nem volt egy nagy móka, de szerintem azért jól szórakoztunk. Sokat dumáltunk, készültek fényképek is. Tovább után lehet lesni/tölteni.
Elég érdekesen ment amúgy a dolog, mert 7 re beszéltük meg, de aztán rájöttünk, hogy senki nem ér rá 7 kor, csak később. Bori miatt jöttünk össze, ő volt az ötletgazda, na meg neki volt névnapja :)
Mint mondtam nem voltunk túl sokan. Én 7:30 körül átmentem és amíg nem jöttek a többiek, addig megittam egy kávét, meg kértem magamnak egy sört.
Hamarosan megjöttek Andiék is (Andi és Balage ) szóval bementünk a belső részre, a szokásos helyünkre. Ki kellett mennem Bori elé, mert szülei most paráznak a gyilkolós erőszakolós bácsi ellen, és ezért, na. :D
Hamarosan befutottak Kömiék is. Kömi és Viki egészen pontosan.
Andi hamarosan hazament, volt elég baja neki ma tegnap.
Mi úgy kb 11 ig maradtunk, úgy értem Bori meg Balage, mert elöször Viki ment el, aztán Kömi is, szóval hárman maradtunk. Jókat dumáltunk, mindenki elmondta gondját baját.
Végre a képeket is sikerült felnyomni, szal leshetitek :) a tovább után.


[gallery=68]

Szerző: weinie4

4 komment

Címkék: fotó letöltés

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181995132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boooo 2009.12.05. 20:17:49

5. sor utolsó.. the best :D love :X jah tegyük hozzá. az az én ujjam XDXD

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.12.05. 20:18:48

nem tudom, ki lehet az ott a képen. Szerintem a Kömi az :D

bad girl 2009.12.05. 21:03:07

miazz, h kávéztál??? :D :D :X najó, én nem szóltam.... :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.12.05. 21:09:01

a kávét egyszerűbb és gyorsabb leírni mint azt hogy cappuchino
süti beállítások módosítása