Kori

2009.11.17. 18:22

A mai nap nagy pontja a korizás volt. Már tegnap kitaláltam, hogy majd én jól megmutatom, hogy én fasza gyerek vagyok és bringával megyek, és jól bele is nyúltam, mert kurva jó idő volt. Meg elővettem egy ilyen bazi nagy utazótáskát, vagy nem is tudom mi ennek a rendes neve és abba pakoltam. Tök jó volt mert minden rendesen elfért benne, még teát is raktam termoszba és azt ittam egész nap.
Suliba már mindenki nagyon várta, főleg azok akik szeretnek/tudnak is korizni, szóval egész nap vidám volt a hangulat. Vittem fényképezőt is, de egy büdös képet se csináltunk. Talán azért mert olyan jól elvoltunk.
Itthon semmi téma. Nekiálltam dexter 2. évadnak és ma még sztem a felééig simán eljutok. Most tartok az 5. résznél..
Remélem holnap is nyugis napunk lesz.

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: kori

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr61995067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása