Lost - Flashforward

2009.10.25. 18:14

Előre szólok, hogy lostról lesz benne végig szó (meg flashforwardról).
Ma nővéremmel megint lostot néztünk és végére si értünk az 5. évadnak, ami persze egy rakat kérdésre adott okot. Nekem csomó dolog most esett le. A nővérem meg persze kiakasztott. Na nem a rossz értelemben (ahogy anyu szokott), hanem azzal, hogy mindent előre megmondott. Olyan összefüggéseket látott át, amiket én anno 5 résszel késöbb értettem meg. Sőt olyan kérdéseket tett fel nekem, hogy még én se tudtam rá a választ, sőt még Ikrény se tudta volna szerintem. Úgyhogy néha én is csak lestem, hogy mi a fasz van.
Vége lett gondolkoztunk, szóba került ezt a Flashforward sorozat is ami most indult. Le is szedtem egy részt, meg is néztem, de engem nem kapott el annyira. Simán kinézem amúgy hogy a lsot folytatása lesz. Csomó utalás van benne, és az egész hajaz a lostra. Mondjuk hogy benne van Penny, így nehéz összeegyeztetni. Vagy ami még inkább lehet, az az, hogy vége lesz a lostnak és egy fajta gondolatmenetet továbbvivő sorozat lesz.
Visszatérve a lostra. Azt si simán kinézem belőle, hogy az egész eddigi 5 évad egyfajta felvezetése volt a Jacob életének. Az utolsó dupla rész sokmindent felvet és kiváncsi leszek, hogy miként oldják meg 16 részben a lezárást. Füstszörny, Jacob, LA X, Clair szál, szóval azért van még itt mit lezárni és megválaszolni.
Még egy kis flashforward. Az egész részben semmi meglepő nem volt. Sőt mondhatnám úgy is, hogy unalmas volt. Jó, jó mindenki elájult, de nem volt meglepő, vagy nem tudom, én pl nem döbbentem meg. Aztán az első rész utsó 10 percét már csak hallgattam és közbe neteltem, aztán a legvégére visszanyomtam, és jól is tettem. A vége az odavágott na. Nem spoilerezem el, aki akarja nézze meg. Isohunton tuti fentvan.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr161995791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2009.10.25. 22:50:15

Na ez a nekem való post! :D Lost ügyben tegyél próbára, meglátjuk, hogy fel tudom-e venni a versenyt a nővéreddel :D Amúgy a 6. évad 18 részes lesz, eredetileg lett volna 16, csak ugye a 4. szezonból kiesett két rész a sztrájk miatt, abból egy átkerült az ötödikbe, egy meg a hatodikba, és még kikuncsorogtak (kellett egyáltalán könyörögniük?) maguknak egy 18. részt is. Úgyhogy lesz évadnyitó dupla rész, évad- és egyben sorozatzáró dupla rész, köztük meg 14 epizód kihagyások nélkül, és az ígéretek szerint nem lesznek töltelékrészek köztük, végig pörögni fog az akció. Ajánlom is :) FlashForward szerintem nem rossz, potenciál van benne elég rendesen, engem érdekel is. Attól, hogy az első pár rész nem volt túl izgalmas, nem kell előre leírni az egész sorozatot, a Lost sem az első részekben indult be, mintha te is félredobtad volna anno :) Az ABC is látja benne a lehetőséget, kapásból meg is emelte a kezdő sorozatoknál szokásos 13 részes évadot előbb 22 majd 25 részesre. A fejesek pedig pár résszel előttünk járnak, úgyhogy tudhatnak valamit, amit mi nem. Egyelőre követik a "langyos rész, ütős befejezés" sémát, talán változtatnak rajta, jó lenne. Asszem valamit akartam még írni, de kiment a fejemből :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.10.25. 22:52:36

a kihagyások nélküli 14 rész mit takar? 2 hét alatt lemegy a 14 rész..?

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2009.10.25. 22:54:53

Nem. Az durva lenne :D Azt, hogy nem lesznek benne hónapos szünetek, mert a hosszabb (22-23-24) részes évadoknál szokás volt, hogy mondjuk 8 rész után bevágtak két hónap szünetet. Meg ugye a negyedik évadnál is volt, de az kényszerből, mert jött a sztrájk. Maximum ilyen egy hetes kihagyások lehetnek, asszem ilyen volt is az ötödik évad folyamán is. Az a lényeg, hogy nem vonulnak el hónapokra, és ezzel nem hagyják a felcsigázott nézőt dühöngeni :D

Gerely 2009.10.25. 23:39:43

beteg állatok... najó ez csak vicc volt :)
süti beállítások módosítása