X-Men

2009.10.17. 22:06

Ma megint megnéztem az "új" x men filmet, a wolverine-t, remélve, hogy csak a mozis minőség baszta el igazán. Nem is ez most a lényeg, hanem az, hoyg picit utánna olvastam és lesz még egy rakat film xmenéktől.
Ugye miden rész végén elnyomnak valami nagy poént, amit rendszerint nem is néznek meg a nézők mert stáblista után szokták elnyomni. Az utsó rész végén az volt h dSePaOdIpLoElRl még él
Ebből gondoltam, hogy talán alkotnak valamit még. Aztáőn meg ugye a 3. rész vége is ilyennel végződött, szal arra is lehet még építeni, de nem gondoltam hogy a fiúk ennyire beelhúznak. Főleg azután nem hogy a 4. rész igencsak szarra sikerült na. Eddig akit kérdeztem/hallottam mindenki azt mondta hogy szar. Patrik mondjuk az egekig magasztalta, de neki minden film remekmű, szóval ő nem számít.. :D
A lényeg, hogy 3 új rész is várható.
Az X-Men Frist Class a következő a sorban, ha minden igaz, ami a Xavier féle suli első csapatát mutatja be. Elvileg 2010 re ígérik, de még semmi anyag nincs róla, szóval szerintem ez csak az első terv volt. Imdb-n azért továbbra is ezt írják, majd meglátjuk.
Aztán 2011-re 3 db x men múvít is ígérnek, ami jól hangzik, de nagyon remélem hogy a mennyiség nem megy a minőség rovására és mind jobb lesz mint a 4.
Névszerint:
X-Men: Magneto
X-Men: Deadpool
X-men: Wolverine II.
Már alig várom. Aki esetleg tudd többet, az nyomassa ide.
Have fun, keressetek rá :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr701995742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása