Ajánló :: Múlt éjjel

2009.10.15. 19:12

Már Bojek is mondta, de aztán elfelejtődött, de ma megint szembejött Balinto ajánlásában a honlap és most ezen szakadok egy ideje. Mindenkinek ajánlom, én szarrrrrrrrá röhögtem magam. Egy kis előzetes, aztán link.

-Megdugtam Tamás anyját. Kurvajó volt, nagyon tud a vén lotyó. (Tamásnak küldve)
-mi csak beszéltünk róla milyen lenne az igazoltató rendőrt telibehányni...te megtetted...
-Szia, Te a szőke lány vagy, aki megvolt, vagy a barna, akit szerettem volna?
-A szopás olyan mint a virág csak pasiknak.
-Az előbb megkérdeztünk egy kínait, a tetoválásunk valójában azt jelenti pina
-legszívesebben most betenném neked minden előjáték nélkül és addig tolnám, amíg sikítasz (Anna helyett Anyának elküldve)
-Bocs nem fogok odaérni, elég csúnya este lett. Megkérdem a mellettem alvó lány nevét, megdugom mégegyszer és indulok. (13:37)
Múlt éjjel honlap.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr771995738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.10.15. 19:23:28

bazmeg! fail! Tegnap ijedtében pofánvert a csajom. Felébresztette a saját fingja.

Gerely 2009.10.15. 20:17:29

húbazmeg ez kb bash meg qdb szint :D nagyon aláz :D
süti beállítások módosítása