Today :: 2009 10 14

2009.10.14. 21:15

El sem hiszem, hogy egy töridoga után azt tudom mondani, hogy tudtam. Az elmúlt 4 évben ilyen nem nagyon forudlt elő, szóval most büszke vagyok magamra :D
Ez a doga dolog ma nagyon pozitív irányba burított el, szóval ma tényleg fasza napom van. Ma volt itt Niki is, szóval nem igazán tudom, hogy ennél, hogy lehetne jobb a napom.
Ja meg voltam mamánál is, aki vett nekem egy pulcsit, annak ellenére, hogy holnapután az ő névnapja lesz, de már tudom mit veszek neki :)
Szóval most van menő pulcsim, aztmondják h jol néz ki, meg h "proli" meg hogy sexy, meg ilyenek, de majd holnap jól letesztelem.
Most még dobok nektek deephillst, mert rájöttem hogy tök alapvető dolgok nincsenek kint deephillsben, szóval össze kell szednem magam.. meg eyecandy a másik blogra aztán sztem hajmosás, zuhany és go aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr701995910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása