Árkád

2009.10.11. 18:51

Ma hirten felindultságból az árkádban találtam magam és azt vettem észre, hogy annak ellenére, hogy itthon mindenki csóró (legalábbis azt mondja) mégis van pénz minden szart megvenni. Igaziból nem is éretem az emebreket, hogy miből teszik ezt, meg. Én a mi anyagi hátterünkből indulok ki, valószinűleg rosszul teszem, de azt tudom hogy apu fizujából 5-6 retrós farmer jön ki (20 körül). Elnézem a csajokat, és a sok cucc  ami rajtuk van az egy havi fizetés.
Nade! Nem erre akartam kitérni, hanem arra, hogy igaziból mindenki nagyon menő. Aztán most közbe eszembejut az hogy én is ahogy kitaláltuk hogy árkád felvettem a zarás nadrágom és a sárga polóm, mert az milyen menő, de most ettől eltekintünk.
A lényeg nem a menőségen van, hanem hogy az emberek kajakra úgy néznek ki mint a bábuk. Mindenki ugyan azt a szart veszi, és ugyan úgy néz ki. És nem si veszi észre magukon, hogy igaziból gáz ahogy kinéznek. A menő srácok a kirakott övvel, a csillivilli fülbevalóval, és a vasalt taréjos hajukkal. Igazi diszbuzi népség. Aztán jönnek a csajok. Picsa, cici ki, magassarkú fel, nem baj ha nem tudok benne járni, mert ha elesem még az is kilátszik, hogy mintájúra borotválom a "szórakoztató övezetet".
A boltok pedig semmit nem változnak. A kínálat megvan, de mégse találsz semmit. Ahol meg találsz, ott még a szart is legombolják rólad. Az árkád is lassan egy ilyen "talizzunk itt és bandázunk a cajcikkal"  hely. Ma döbbentem rá, hogy nem nekem való ez.
Viszont vettünk 4 gombóc fagyit 2 áráért, gyorsan el is húztunk.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr701995887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2009.10.11. 19:07:35

Zarába köszöntek előre, mi? :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.10.11. 19:10:48

ez csak természetes amugy bosszantó: mert a zarába is beköltőztek "pörgősövemvan, menő vagyok"-ék, és lenézően röhögcsélnek a cuccokon, és megállnak a tökröknél hoyg megcsillantsa a "fülijét". Na mind1, majd én is megcsillantom a zarás cuccaimat t-boyba.

Kömi · http://www.myspace.com/komi0711 2009.10.11. 20:22:21

Szard le Dani... annak örülj h nem nehéz az egyediek táborába tartozni... hamost az a divat h mindenki ugyanúúgy nbéz ki és a lányok kidobják mindenüket akkor legalább mi nemvagyunk átlagemberek:) csak nevess rakjtuk :P

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.10.11. 20:23:47

na eza hozzállás tetszik :D így fogok tenni :D mondjuk párnak megjegyeztem hangosan is h "mennyi kurva van manapság" :D, mondjuk amelyik mellett volt kockafej barát, annak nem hangoztattam.. :D
süti beállítások módosítása