Today :: 2009 09 27

2009.09.27. 21:32

Ma egész szar napom volt. Igaziból nem tudom miért, mert semmi rossz nem történt velem, csak iagaziból a tököm kivolt a sok dologgal ami körülöttem történik, és nem tudok mit kezdeni vele.
Kezdődött azzal, hogy reggel felkelek, és már megy  a mosógép, ami nem lenne gond, ha nem a szomszéd helységben centrifugáznak a kőpadlón.
Aztán anuy beront és nagy vigyorral közli, hogy azonnal menjek ki emrt apu rosszul van (kicsit paradox, h rosszul van és közbe röhög.. de a multkori vállásos szövege után simán elhiszem) aztán kiderült hogy apu teát ivott (apu rüheli és soha nem iszik) ezért volt a "nagy humor".
A mai fő gondom az volt, hogy igaziból tanulni akartam, mert apu azt mondta hogy nem jönnek Juditék, és gondoltam akkor ma kiolvasom Madách kolléga művét, erre apu beront 10 kor hogy mindjárt ittvannak Juditék. Na mondom fasza. Ma se lesz semmi tanulás ebből.. persze nem is lett. Csak azért ezt kurva bosszantó, hogy egyrészt miért nem tudnak ideszólni elötte, mert most volt sznapja is, és azért nem vettem még semmit, mert arról volt szó h nem jönnek, most meg nekem égett a pofám hogy még csak azt se tudtam mondani neki h bakfitty!
A másik meg, hogy rendszeresen így jönnek, hogy nem szólnak, és ráadásul nem is rendszeres időközönként, hoyg tudjam hogy most páros vagy vagy páratlan hét, vagy valami, hanem semmi. Imádom Juditot, csak ezeknak a vasárnapoknak az a vége h semmit nem tanulok, és ez bosszant, főleg hogy tudom Sly gond nélkül rányomja az 1est a dogámra..
Na mind1, szóval egész nap sztornó, meg Katának is beigértem hogy találkozok vele egy rövid konzultáció erejéig, és persze nem akartam segget csinálni a számból, de most meg nővérem nem tom mit gondolt, hogy lelépek Katával, csak úgy. Na mind1, szóval azért ez kicsit bosszantó, hogy mindent utoljára tudok meg.
Tegnap is szoltak apuék hogy készülődjek mert megyünk mamához majd dután. Erre 1 perc mulva jön be megint apu, hogy már megint rám kell várni.
#1 most keltem fel, egyébként is haggyá
#2 miért 1 percel indulás elött keltesz fel?
#3 miért keltesz fel?
#4 és akkor ráadásba még minek csesztetsz?
Na mind1.
Megint elég érdekes hangvételűe sikerült ez a poszt, neharagudjatok hogy mindenkit szidok, tudom, hogy már a tökötök kivan vele, de most hétvégén volt biliburítás, és msot ki kell adnom a sok dolgot.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr851995999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2009.09.27. 22:43:08

Marhára álljál már le a szenvedéssel, mert már nekem is elegem van belőle. Jaj mindenki az én bulimra akar jönni, mikor megmondtam h ZÁRTKÖRŰ! Jaj fel kellett kellnem korán, mert az egyszem nővérem 1 hónapban egyszer meglátogat. Én pedig tanulni akartam mert arról vagyok híres, és különbenis nekem nagyon rossz! Kom, rád se ismerni, kettő ember tok így kapásból, aki azért szenved folyton, mert mindenki őt akarja és bezzeg neki aztán olyan pontos az időbeosztása, mint az atomóra. A másikkal meg a sors bánt el nagyon és azért szenved folyton. Lassan te leszel a harmadik. Fel se jövök ide többet úgyis csak azt látom, hogy másnak milyen szar.

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.09.28. 06:07:27

most mibajod van? mondtam h szeretem őket, csak igazán ideszolhatnának, mert ha meg épp nem vagyok itthon, mert csináltam programot akkor meg én vagyok fasz.
süti beállítások módosítása