Na ez nem spleen

2009.09.27. 11:48

Na most kicsit ki vagyok akadva megint, és a faszom kivan az össze emberrel, aki soha nem kérdez, csak hall valamit, hozzáteszi a magáét, és aztán meg ő van megsértődve. Itt van ez a pénteki parti. Ki lett hírdetve, hogy zártkörű, legjobb spanok lesznek itt, aki nem lett meghívva az vonja le a következtetéseket. Nem fogok magyarázkodni, hogy kit miért nem hívtam el, nyilván Sárvári Norbi se hívna el, mert egy héten 7 szer beszélek vele (reggelente: hello)
Sőt a dolog úgy indult hogy Kömivel összeülünk inni, pokerezni.
Kedves Gergő kiakadt, hogy mifasz van. Hát elmondom: Niki azért volt itt mert jelenleg ő áll legközelebb hozzám, gondolom ez érthető. A többiek azért voltak itt mert nekik ígértem be a dolgot. Dorka azért volt itt mert idekeveredtek.
A hely nem volt fix, végül nálunk lettünk ez van. További kérdés?
Amugy meg abafaszamma! Anyám megint az én fogkefémmel takarítja a konyhai cuccokat, és említettem is neki h baszdmeg az az én fogkefém, de csak annyit mondott, hogy neki is ilyen színű van és nem akart 2 egyformát a fürdőbe. Hát ez gecire ki vagyok segítve.
Meg azzal is kivan a tököm hogy el kell olvasnom magyarra a kötelezőt, mert basztam tanulni múlt órára és olyan egyes lesz a dogám hogy csak zutyog.
Én vagyok hülye, én kérek elnézést!
Bye!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr841995996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2009.09.27. 15:53:46

Beadhattad volna az én dogámat... :) Amúgy meg Take it easy! :)

Balage 2009.09.27. 19:59:04

Szeretlek, de megértem a Geryt, mert ő is mindig meghív téged, meg elvitt a balcsira is stb. Meg ha már csütön úgy is tudtad hogy 3x annyi ember lesz, mint akartad, akk szólhattál volna még egy embernek is. De azt hívsz meg a bulidra akit akarsz.

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.09.27. 20:10:47

nem azért nem szoltam mert utálom, hanem mert mondta h megy máshova. Nem feltétlen az volt a döntő, hogy hány ember, mert volt akivel iyg se számoltam, és mégis jött, mégse mondtam neki h menjen haza, mert többen vagyunk..
süti beállítások módosítása