Olvasnivaló - Alfi

2009.09.26. 21:59

Már egyszer feltévedtem erre a blogra, de most még jobban megtetszett, gondoltam veletek is megosztom eme remek blogot :)
Egy macsek mindennapjait írja le. Ő nem más mint Alfi.
Kis ízelítő a szövegéből:

Azt hiszem, hogy megkarmoltam az isten lábát, mert Szőrös megengedte, hogy végre a szobájában aludjak. Úgy történt, hogy a Feketehajú éjszakára ment dolgozni, és úgy gondolta, hogy akkor most liberális lesz és kipróbálja, hogy milyen aranyos vagyok, vagy esetleg milyen nem. Sikerült az ágyába is beférkőznöm és ott aludtam, nem zárt ki, már 3 éjszakát nála töltöttem, igaz, most éjszaka egy picit mérges volt, amikor fél 3-kor gondoltam úgy, hogy játszani kéne. De ekkor sem zárt ha ki, hanem megbocsájtott, szóval kurva rendes ez a srác.

Ráadásul a Feketehajú vett nekem műegeret és azzal játszom kifulladásig, mert kurva jó, ahogy zörög meg egyébként is kiélhetem agresszivitásom úgy, hogy közben nem véreznek a gazdáim. Remekül érzem magam és szerintem én vagyok a legjobban tartott cica a világon, okom sem lehet panaszra és lehet, hogy nem is fogom megölni Szőröst, mert elég jó fej és a Feketehajú sem rikácsolt, hogy miért nem a konyhába kizárva alszom. Faszák ezek, na.

Itt a link aki kedvet kapott.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181995994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása