Tie

2009.09.20. 17:32

Ma kb ilyen hangulatom van, már így a nap végére. Egész nap nem tudtam mit kezdeni magammal és mostanrá még szarabb lett. Már néztem filmet, de az se volt jó, mert már láttam, meg mert egyébként is szar, meg különben is. Igzaiból mehetnékem van valamerre, de senki se menéskompatibilis. Most találtam zenét, leszedtem, az s szar, aztán tlaáltam zenét Csabi myspace-én de az meg csak 2 szám, de azok legalább faszák :D
Meg éhes vagyok, de már nem akarok enni mert dél óta már 4 szer ettem, és mintha azt súgná valami hogy ez nem normális..
Megyek kerítek vaalmi elfoglaltságot..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr651995951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása