Rating :: Taken (Elrabolva)

2009.09.19. 22:27

Most fejezetem be a filmet és elég korrekt volt. Igazibol töükre másra számítottam. A történet annyi igaziból, hogy apuci pici lányát elrabolják és el akarják passzolni kurvának..
Apuci meg kommandós volt (vagy valami ilyesmi) és elindul hogy kiszabadítsa a lányát. Természetesen akit kell megöl érte..
Tovább után egy ksi kritika - (spoiler!)
Én igaziból azon lepődtem meg hogy milyen kegyetlen az apa. Úgy értem hogy csomo olyan jelenet volt benne, amikor futni hagyhatta volna az embereket, és nem. Pl mikor a szöges székes 220-ra rákötős embert otthagyja a székben. Meg mikor a végén lejövi a sejk arcot az is durva volt. Úgy értem egy normális ilyen szituban, a filmekben mindig az van hogy szépen leteszi a stukkert, és jön az egyezkedés, improvizálás, stb.. itt meg BOOM HEADSHOOT!
A filma múgy bejövős, nem egy tipikus gondolkodós film, de akciófilmnek elég összerakott. A történetből ennél többet nem is nagyon lehetett volna kihozni, mert kb tényleg annyi az alapsztori, mint a "Kommandó" ban (Arnold S. - '85). Még annyival megspékelve hogy itt kurvának adják el a csajokat..
Akciófilmnek top. Filmnek meg:
Rating: 7,5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr321995946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása