Mindbreak :: ..mégis jó!

2009.09.19. 11:44

A lenti írás nem az enyém, de nagyon sokatmondó, és elgondolkoztató. Remélem tetszik. Azért mertem berakni a saját mindbreakek közé, mert leginkább ide illik. Egy érdekes élettörténet kezdete. Olvassátok!

Apám soha nem hozta szóba, csak azt láttam, ahogy a harmadik feleségét nekiállt csöcsörészni a gémeskút mellett. Nagyokat vihogott hozzá, akkor már volt benne néhány Kőbányai, Mariba is. Apám telepakolta a vedret Kőbányaival és leengedte a kútba. Megmerítette, okított, hogy így kell, a kútban a víz hűvös, nyaranta a dinnyét is oda engedi le, ha vendégek jönnek, s asztalok kerülnek az udvarra, arra rántott csirkecomb, savanyú uborka és friss kenyér.

Mari a kúthoz lépett ellenőrizni, hogy mennyi sör van még, nagy alkesz volt, dugta apám elől az üres üvegeket, elásta a ház mögött, én meg mentem a kutyával lesni az eget és kikaparta. Mutattam Apámnak, nézd, jobb ha tudsz róla.
Fater hitetlenkedett, Mari tagadott, néhány Kőbányai után Fater meg elmarta neki a csöcsét. Nézd!? Csöcs, jó csöcs, és vihogott hozzá, Mari engedte neki.

A link az eredeti oldalon folytatódik.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr381995943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2009.09.19. 12:28:22

Ha seggbe rakod nem lehet gyerek? :O Mik vannak... :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.09.19. 12:46:37

látom ma nagyon elemedbe vagy :D

Gerely 2009.09.20. 14:20:24

bennem szánalmat ébresztett

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.09.20. 14:21:12

igen, elég érdekes, nehéz lehet elképzelni egy ilyen gyerekkort..

Gerely 2009.09.20. 14:41:28

mondjuk én nemdicsekednék vele..
süti beállítások módosítása