Itt vagyok

2009.09.19. 10:11

Már korán reggel itt vagyok a gép elött, csak mert leakartam írni milyen jót aludtam végre. Egész sikerült éjfél után feküdni, legtöbbször 1 után, szóval nem nagyon voltam toppon, ami nem lenne még gond, mert tavaly is volt ilyen hogy 5 órákat aludtam, de akkor legtöbbször dután ezt még megspékeltem egy kis szundival és úgy azért el lehetett viselni, de most, mint a mosottszar..
Szóval ma jól aludtam s végre úgy tünik, hogy kipihent vagyok. Most még boltba megyek, meg füvetnyirok, meg ilyenek, mert dután jön Niki :)
Majd jövök ha találok menet közbe még valamit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr941995941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2009.09.19. 10:13:19

"Menet" közben ink ne gyere... :D :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.09.19. 10:15:32

annyira még én se vagyok kocka.. off csak kérdezem: nem unod még? én nem veszem fel, jókat szorakozom rajta :D szal jöhet még ha van.. :D csak kérdeztem :D on
süti beállítások módosítása