Today :: 2009 09 18

2009.09.18. 22:06

Ma korrekt napom volt. Suliba nagy semmitevés, modnjuk azon megilyedtem hogy Sly csak így hipp hop feleltet, de nem gáz, majd tanulok verset ha szarban a haza...
Suli lassan de véget ért ugyan, haza, fasza kis gulyásleves várt, imádom, apu istenit tud csinálni. Ilyen kis kiflicuccot is dobott hozzá össze, szóval faintos lett :)
Dután jött át Cinky és a motorját szereltük. Csináltunk rá ledes világítást, indexet, dudát, és nyomogombos önindítót. Igen fasza lett, sztem. Mondjuk a dudát még hangolni kell, és a bal oldali indexek szarok, de nem én kurtam el a kötözést, a gyári huzalozás lehet a szar.
Azóta itt fönt vagyok (ja mert 9 ig szereltünk), ettem, ittam filmeztem közbe, most meg próbálom utolérni magam itt neten. Ma ilyen mehetnékem lett volna este, de senki sehol, se msn, se telefon se semmi, szóval mégiscsak itthon maradok. Holnap jön Niki :)
Találtam fasza zenét is, mindjárt dobom is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr261995939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása