Today :: 2009 09 11

2009.09.11. 23:44

Ma igaziból elég jól indult a napom. Reggel apu kelltett, kivételesen telefonon, 10 körül, hogy hozzam be az udvarról a ruhákat, mert esik az eső. Gyorsan összeszedtem amagm és lementem.
Ettem, meg ilyenek. Ja meg ittam kakaót. Nagyon rá vagyok kattanva (Joey - csokistej). Még nővérem vette hétvégén, tescos, és dobozos (por) és kurvajó, imádom, jobb mint nesquick. Szóval mindjárt iszom mégegyet.. :D
Egész nap nem volt semmi téma, itthon flasheltem, filmeztem, aludtam, ettem - mint valami újszülöt komolyan.. egész nap eszem, alszok (néha wc.. :D )
Aztán dután itthon ülök, 19:30 kor rámir Brigi, hogy ma rábapart..? mondom ok, mikor? 20:00. Fasaz volt még ettem, zuhanyoztam, felöltöztem aztán 19:58 kro sikerült bringára ülnöm, és beértem.. :D
Jó móka volt, de valahogy feszéjezve éreztem magam Brigi mellett.. Találkoztam Balagéval meg Adéllal, szal mivel Brigiék mentek Rómerbe, nekem meg nem volt kedvem ezért elbandáztam Balázsékkal. Jó móka volt. Voltunk játszóterezni, meg ilyenek.
Ja meg ugye ott volt Sári is Brigiékkel, neki viszont tökre örültem. Úgy értem hogy már vele is elég jóba vagyok és ő is egy biztos pont a társaságban.
Nikivel akartam ma még tárgyalni, de msn-en nem láttam (mikor itt voltam) a telefonig meg nem sikeült elkerülnöm, de már hiányzik, szóval holnap a kezembe veszem az irányítást, és "ha kell gyilkolok ".
Most megyek, filmelek egyet..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr651996202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása