@#23-last one(yet)

2009.08.30. 23:43

Naszondja hogy nocsak!
Ma elég nyugis napom volt, de azért voltak ezen is mélyrepülések. Reggel egész jol ébredtem, mondjuk még tudtam volna pihenni egy sort, de segáz..
Délig igaziból nem sok minden történt, film, zene, net, olvasás, ilyesmi.. Aztán ebédnél jött csak a feketeleves.. Anyám előadta a nagy hattyú halála effektust, hogy ő szegény, mi bezzeg, stb.. ..nagyon hatásos volt, apám se szolt, én se, egymásra néztünk és a kanalunk mögött dobtunk egymásnak egy mosolyt.. Anyu meg persze felvezette hogy van 200ft-ja.. Mondtam neki h szar dolog, ezen persze kiakadt, hogy hogy merek ilyen hangon bezsélni, stb.. aztán megemlítettem azt is hogy nem tudom ki volt az aki az utobbi időben felvette a családi potlékom, meg a mama pénzét..???
Jött hogy de csak ne szoljak, mert balcsira kaptam 10e ftot.. (Oh, nahát.. én meg kaptam volna 3 családipotlékot (36e, meg a mama 15e ft iskolakezdési zsebpénzét) Semmi gond..
Ebéd után nagy kussolás, apu se mondta h nincs igazam...
Film, zene, alvás, jött Balage, fűnyirás, bringa, gerinél géptelepités, meg ilyenek, aztán Niki, és megint bringázás. Hulla vagyok. Holnap évnyitó, de elött még lehet h rábapart.. Brigi mostanság nagyon szociális.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr781996160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása