Mindenki féltékeny

2009.08.26. 20:36

Nem fogok neveket mondani, mert minek..? (tudom hogy ugyis mindenkit az érdekelne..)
Szóval az utóbbi pár napban mindenki itt kever körülöttem és igyexik magát fényezni, hogy ő bezzeg ilyen meg olyan, és ő aztán nemet mond minden kinálkozó alkalomra, csak h én legyek vele. (nem fényezni akarom magam, de az utobbi napokban 3 ilyen is volt)
A gondom a következő: ha ugyis tudja hogy nem akarok tőle semmit, akkor minek erőlködik itt..? Minek akar itt alkotni? Minek akar feltékennyé tenni, mikor nem tud? (mert amúgy se akarok tőle semmit..?) Miért akar lekapni, mikor ugyis tudja hogy nem hagyom..?
Mind1..
amugy most jol vagyok, olvasnék meg ilyenek, csak zaklatnak és már a fa. tele van vele.. semmi gond..
Gondolom ebből a posztból most senki nem értett semmit, de hidjétek el nekem nagy lelki megnyugvást adott most, hogy ezt így kiadhattam magamból..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr751996025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása