@#22

2009.08.05. 23:13

Ma elég semmilyen napom volt. Igaziból nem történt semmi számottevő. Reggel arra ébredtem hogy teljesen széjjel vagyok ami annak a  következménye, hogy tegnap este sikerült 8 kor lefeküdnöm, és ez arra volt csupán jó, hogy már hajnal kettőkor felkeltem volna, mert megvolt a napi alvás adagom, de gondoltam nem, inkább még alszok..
Aha.. persze.. onnantól kezdve forgolódtam.. :S
Na mind1. Reggel főzés, bolt, festés, kárpitozás stb.. Ez kb ki is tette a napot fél 3 ig. Akkor jött Niki. Pontosabban a városban találkoztunk. Aztán jöttünk hozzánk, stb.. (nem nyusziblog.. nem részltetezem)
Nem vagyok ma toppon az a helyzet. Nem depi vagy ilyesmi, csak most elég leharcolt vagyok.. Niki nem vette észre ahogy láttam, csak már érzem hogy kéne pár nap üresjárat (standby mode).
Remélem a balcsi majd helyrerak egy picit (megint).
Most megyek pihizni, mert holnap korán kelek (versenyfutás a családi pótlékért) (Ki korán kel, aranyat lel)
Ahoi utazóközönség!
(apropó Rózi.. ma bejelölt vipen egy csaj aki győri, de gyanus h am regelt és 9 ismerőse van, nulla magamról rész, yes fotosopp képek..)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr1001996019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2009.08.06. 16:44:02

"Jóból is megárt ha sok" Nem ám aztán egyszer csütörtök lesz a vége... :D

Jumanji · http://wellnow 2009.08.07. 19:36:06

"ez most komoly? mert viccnek egy kicsit durva lett volna" -matyi amúgy nem:D (télleg)

Gerely 2009.08.10. 01:42:14

yellow1 XD bazzdegyíkság

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.08.13. 16:58:29

majd jövök.. kitartás.. standby..

Gerely 2009.08.13. 20:34:29

már remeg a kezem :O

Andi 2009.08.13. 21:09:46

Húúú, de rossz lehet net nélkül...:S =( :O lmm :D :D nyehehe... :D
süti beállítások módosítása