@#21

2009.08.03. 20:35

Már pár napja nem nagyon írtam igazándiból magamról, szóval most gondoltam rityentek ide pőár sort hogy mi is történik velem itt a nagy nyári mokában.
A bringázós dolgot már leírtam, szóval azzal most már nem húzom senki agyát, de komolyan jó volt. Azóta is emlegetem :)
Aznap kaptam meg Balázstól a potter könyvek első 2 részét, szóval most ha van pár szabad percem, akkor nem kockulok, hanem olvasok, és komolyan mondom egész jó időtöltés. Igaziból szeretek olvasni, csak Cook bácsit már kivégeztem, és most nincs ami lekössön, szóval nagyrészt csak blogok maradnak..
MInd1, szóvala  könyv.
Tényleg sokminden kimaradt belőle, nagyrészt persze olyan dolgok amik nem fontossak (Hagrid Sirius Black motorján hozza a kicsi Harryt a Dursley házhoz..)
De van csomó dolog amit pl tök máshogy csináltak mint a könyvbe, és ilyenkor mindig az az érzés fog el hogy de hülye az írónő, hát ez nem is így volt a filmben, de aztán rájövők, hogy a film készült a könyvből és nem fordítva..
Meg az is fura pl hogy az első könyv közepén tartok (konkrétan a közepén) és msot jön még csak a Madam "huss" os óra, ami mondjuk a filmben kb még tök az elején van, szóval nem tom hogy fog kibontakozni a történet a könyv végére..
Szerintem ma este is olvasok egy 50 oldalt belőle :)
Most ittvan Andi is, szóval elvagyunk. Jól beettünk és msot cska feküdni tudunk kb. Azt gondolná az ember hogy ha iszik attól jobb lesz, de nem lesz jobb, csak még jobban tele leszel tőle, és meg akarsz halni minden korty után... Meg sikerült meginnom egy szénsavas "kick" energiitalt, amitől még nagyobb a nyomás.. :S Semmi gond..
Na megyek, nem akarom Andit szó nélkül hagyni (nem mintha szóhoz jutnék..  :D  )

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr671996012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása