@#20

2009.07.29. 21:22

Ma megint egész nyugis napom volt. Nem nagyon van miről írnom (nabazmeg! én si elértem ide hogy "jaj, hát igaziból nincs semmi, de gondoltam írok nektek" Hát akkor nekem bizony a kurva anyámat! :D )
Szóval ma kb 10-11 körül keltem, reggeli, apuval kicsit meloztunk, de semmi extra. Mostanában úgy veszem észre mintha kimélne.
Ja amúgy most ez szól:
kiscsillag - fishing on orfű
Visszatérve a tárgyhoz:
Aztán ebédeltünk,  aztán átmentünk közösen boltba apuval ami nagy szó mert ő soha nem jön, mert nem, és kész, szal még egy ilyen apró bevásárlásnak is örül az ember.
Aztán itthon punnyadósdi, és 3 kor találkoztam Nikivel. Jöttünk hozzánk, behűtött ice-tea és harry potter 6. Megint. Már 3 szor.. :D Egyszer már "megnéztük", aztán megnéztem én is, és msot megint. Igzaiból még msot is feltűntek benne dolgok, szal nem volt rossz megint meglesni..
Elfogyott az ihlet, ha találok avlmi izgit még jövök..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr481996294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2009.07.29. 22:06:08

Te kis Kiscsillag mán... :D lmm
süti beállítások módosítása