Tegnap voltam Köminél kertipartin és kurva faszás volt. Volt fasza pörgős zene, haverok, sör, bor, moscow mule, ami kell, szal tényleg tuti jó volt. Mondjuk érdekesen indultunk el, mert engem Cinky vitt kocsival, és nekik meg balesetük volt (koccanás) szal csúsztunk 1 órát, de nem is baj, mert mire odaértünk már mindenki ott volt és üdvözölt minket.
Kajálás az úgy nézett ki hogy mindenki rendelt magának pizzát aki éhes volt, meg volt olyan is aki hozott magával (ez de ovis egy mondatra sikerült). Most nem bírta olyan sokáig a nép mint legutóbb. A többség éjfél-egy felé ellépett, szal csak egy mag maradt, de a hangulat így is megmaradt.
Mondjuk szerintem én viszonylag sok dologról maradtam le, mert Rékával voltak "ügyes bajos" megbeszélnivalóink, szóval mi félrevonultunk, aminek persze az lett a vége, hogy beittunk ahogy kell. Hajnalban jöt érte apuja, én emg ott maradtam tök egyedül Patrikkal és Batmannal akik természetesen azért "elszórakoztattak" :D Nem is sikerült lefeküdnöm egészen reggel 7 ig, szal dután kellett egy kis pihi.
Mindenesetre a buli nagyon faszájos volt, én nagyon élveztem. Még egyszer köszönjük Köminek.
Ja és gyűjtöm a partybeszólásokat.
-"Borit be kéne tuszkolni a csomagtartóba..
-..van húsdaráló..?"

Képek is vannak, (valahol) szal majd ha feltöltődtek a gépben az akksik akkor feldobom azokat is, ide.

-update-
A képek a tovább után!
Letöltés itt. [gallery=54]
090717

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr561996281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása