Már itthon

2009.07.26. 21:15

Na itthon vagyok, de teljesen széjjel.. Már 6 napja napi 3-4 órákat alszom ami nem olyan vicces dolog hosszútávon. Ma elég feszült voltam, mert egyrészt fáradt vagyok, másrészt meg ittvolt a fél család és annyi mindenre kellett volna figyelnem, hogy nem tudtam.. :S
Itt volt Lyn is, jól éreztem magam vele, de az egész hétvégét beárnyékolta ez a fura hangulat. Lótás futás ide-oda. Még kontrasztosabb a nyaralás után, szal érdekes volt..
Balcsin is voltak érdekes dolgok.. Beszéltem Rékával is, és valamelyest helyretettük a dolgokat, de tök hülyén jött ki a dolog, mert mi elmentünk kajálni, ő meg ottmaradt barátnőkkel, az eső meg elkapott minket és csak 4 felé keveredtünk vissza a megbeszélt helyre.. :S
Na mind1, asszem megyek pihizni.  A képeket még felrakom..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr241996280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása